[Talk-cz] RÚIAN - budova rozdělena na několik částí

Marián Kyral mkyral na email.cz
Neděle Červen 22 19:54:38 UTC 2014

Dne 21.6.2014 20:51, Martin Švec - OSM napsal(a):
> Dobrý den pane Součku,
>
> děkuji za užitečné informace, něco jsem přepsal na wiki do
> https://wiki.openstreetmap.org/wiki/User:Maatts .
>
> Tam najdete i konkrétní příklady, co jsem myslel "ocáskem", chybějící
> budovou a "duchem". Definici ducha už poslal Petr Vejsada:  "budova,
> která má definiční bod a nemá geometrii hranic".

Ad ocásek:
tohle je podle mně normální pilíř, nebo nosná zeď

Třeba tady: http://vdp.cuzk.cz/vdp/ruian/stavebniobjekty/20348983
Daný panelák má ve sklepě garáže a tento ocásek je opěrná zeď, která
drží hlínu:
http://beta.mapy.cz/zakladni?x=18.3309594&y=49.6756335&z=16&l=2&pano=1&pid=5913481

Jen mi není jasné, proč tam nejsou vchody a hlavně opěrné zdi na
přístupu je vchodům.

A dále tady: http://vdp.cuzk.cz/vdp/ruian/stavebniobjekty/20349645

To je pro změnu panelák, který má na západní straně lodžie, které
začínají cca metr nad zemí:
http://beta.mapy.cz/zakladni?x=18.3378219&y=49.6721908&z=16&l=2&pano=1&pid=5913019

Dokonce jsem už někde (teď si nevzpomenu kde) viděl budovu, kde je
značný přesah střechy a ta je z jedné strany podpírána sloupy, které
stojí na patkách. Zakreslen byl obrys budovy a ty patky.