[Talk-cz] Skolni projekty pro OSM

Jethro xtompok na gmail.com
Čtvrtek Červen 26 10:42:44 UTC 2014

Ahoj,
k projektům nad OSM daty přidám svoji trošku do mlýna - vyhledávání pěších
tras ve městě v OSM. Dělal jsem to jako bakalářku a myslím, že tam jsou
některé zajímavé nápady, například jsem se snažil využívat i plochy a
propojovat blízké cesty, aby vyhledávání využívalo i nekompletní data.
Zajímavější částí je dle mého názoru text, aplikace je spíše ukázková.
Výsledky hledání jsou použitelné, odhady vzdáleností a časů docela přesné.
Práci plánuji dále rozšiřovat a zjednodušovat její používání, ale asi se k
tomu nedostanu dřív než po prázdninách. Všem geografům se omlouvám, je to
psáno z pohledu informatika, takže terminologie a postupy pravděpodobně
nejsou obvyklé. Celá práce je pod BSD licencí, repozitář je zde:
https://github.com/xtompok/osmawalk . Až najdu někde na fakultním sytému
odkaz na práci, doplním. Zároveň budu rád za jakékoli připomínky či rady,
které mi pomohou v dalším rozšiřování. Cílem je z tohoto jednou vytvořit
komplexní vyhledávač po městě s MHD.
S pozdravem
Tomáš "Jethro" Pokorný