[Talk-cz] Úvaha o poloze adresního bodu (co PŘESNĚ je definiční bod?)

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Pondělí Červen 30 10:39:29 UTC 2014

Ahoj,
tohle je docela velky zasah a je rozhodne ho potreba promyslet.
Mam trochu strach z toho to delat uplne automatizovane.

> V souvislosti s tím se nabízí otázka, zda to nedělat rovnou a všude - tedy
když
> bude adresa na man_made, historic, shop, amenity, (... co dalšího?), tak
jí
> odstranit a udělat samostatný bod. Další varianta - dělat to i v případě,
že
> adresa je na cestě (budova) nebo dokonce na relaci.

Ovsem z hlediska toho, jak svet funguje, muze mit obrys budovy adresu,
ktera obsahuje pouze cast obce a cislo popisne/evidencni (a nema zadnou
ulici ani cislo orientacni, protoze to uz je jen u bezneho AM).
Mam za to, ze takova adresa na dome je korektni, dokonce uzitecna,
protoze muzu najit "Liben 2295" a tady timhle bys mi ji smazal.
Takhle automaticke mazani z cest ani relaci se mi moc nelibi.

Stejne tak se mi na prvni pohled moc nelibi, ze by se mazala adresa z POI
(man_made, historic, ...).
Prece jen si s tim nekdo dal nejakou praci, kdyz to tam dal a my to ted jen
tak smazeme?
Asi bych jeste unesl, kdyby se to delalo rucne, tedy ze by nekdo
zkontroloval,
jestli pobliz je adresa z RUIAN a ta adresa na POI je stejna a pak ji
smazal.

Zdravi,
 Dalibor