[Talk-cz] revert changesetu

Jiří Parkan jparkan na gmail.com
Neděle Březen 16 10:57:01 UTC 2014

Díky, přinejhorším budeme dělat revert revertu ;)
Jinak zdá se že dotyčný omylem použil nějakou funkci "uspořádat do kruhu"
na riverbank Svratky, ani jsem nevěděl že takovou funkci ID umí.
Taky jsem už ten JOSM plugin bez zpětného nahrání vyzkoušel a zdá se že
výsledek je celkem ok, takže příště si s tím už snad poradím sám.