[Talk-cz] revert changesetu

Jiří Parkan jparkan na gmail.com
Neděle Březen 16 11:31:24 UTC 2014

Co to znamená odmítlo? Když jsem zkusil vrátit v JOSM ten tvůj poslední
nepovedený changeset (21133248) a následně en původní který to vše způsobil
(21114396 <http://www.openstreetmap.org/changeset/21114396>), tak vypadá
řeka v pořádku. Ovšem nevím jestli by se v tom stavu i nahrála do osm,
nechci to rozvrtat ještě víc :)