[Talk-cz] Aktualizace map1.eu pro střední Evropu

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Březen 17 14:22:02 UTC 2014

OK.

Akorát, že to nejsou tři čárky nad sebou, ale vedle sebe. Takže to je úplně
jiný symbol, než se běžně používá: https://github.com/bigr/map1/blob/master/
osmcsymbol/stripe.png

Zdrojáky map1.eu jsou na githubu: https://github.com/bigr/map1/

---------- Původní zpráva ----------

Od: Martin Tesar <osmmtb na gmail.com>

Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>

Datum: 17. 3. 2014 15:02:49

Předmět: Re: [Talk-cz] Aktualizace map1.eu pro střední Evropu

"

Ahojte,

k vykresleni na mtbmap.cz(http://mtbmap.cz) to v soucasne chvili nepomuze.
Styl sleduje tag osmc:symbol, ktery by pro naucnou stezku mel byt green:
white:green_backslash. Cyklisticke znaceni KCT, tj. osmc:symbol barva:
orange:barva_symbol se zatim nevykresluje. Je to chyba, ale je to zatim
proste tak :)

P.S. map1.eu(http://map1.eu) pouziva (nebo mozna pouzival) ten muj
algoritmus ke zpracovani turistickych tras, takze je pravdepodobne, ze i
vykreslovani dela podle mtbmap.cz(http://mtbmap.cz)

Martin

Dne 17. března 2014 12:27 Marián Kyral <mkyral na email.cz