[Talk-cz] cestni sit uhul

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Březen 18 22:33:43 UTC 2014

Ahoj,
Dne 18.3.2014 22:00, Jachym Cepicky napsal(a):
> Ahoj,
>
> já jsem trochu mimo obor, může mi někdo (, Jelene, ) říct, v jaké datové sadě
> UHUL jsou lesní cesty? Že je UHUL v nějaké formě má a že by je mohl uvolnit pro
> OSM, o tom se mluvilo už dlouho, ale zatím nic. Chtěl bych zjistit, co by
> obnášelo si o ně zažádat (podle 106ky? autorského zákona - resp. jako o 'úřední
> dílo'?  nějaký tip?)

V jaké kvalitě je má je možno vidět na této podkladové mapě

wms:http://geoportal2.uhul.cz/wms_oprl/?FORMAT=image/jpeg&VERSION=1.1.1&SERVICE=WMS&REQUEST=GetMap&LAYERS=Cesty_odvozni&STYLES=&SRS={proj}&WIDTH={width}&HEIGHT={height}&BBOX={bbox}&FORMAT=image/png&TRANSPARENT=TRUE

A z url jistě i dekóduješ vrstvu: Cesty_odvozni

Seznam dalších vrstev lze získat tady:
http://geoportal2.uhul.cz/wms_oprl/?service=WMS&request=getCapabilities

Nějakou dobu teď uhul spíše nefungoval než fungoval, ale teď se zdá, že
funguje relativně dobře.