[Talk-cz] Adresy

ratt snake rattsnake na gmail.com
Čtvrtek Březen 20 07:43:54 UTC 2014

Ahoj,
trochu bych chjtěl zareagovat na:
"obecne dost pochybuju, ze nekdo nekdy bude hledat neco na tema "praha 4"
"stary mesto" ... protoze pokud hledam adresu, prevazne nemam paru ve ktery
casti/ctvrti/... se nachazi, takze budu hledat "praha, na vytoni 110" a
informace, ze se dana adresa nachazi na hranici vysocan a kobylis (cucam z
prstu) je mi platna jak mrtvymu zimnik. Specielne, kdyz casto stejne nikdo
nevi, kudy ze ta hranice vlastne vede."

vím ze svého okolí že lidé očbas i takové věci hledají - pokud by to bylo
možné tuto funkcionalitu bych zachoval.
Petr