[Talk-cz] doporucene postupy pro mapovani

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Pondělí Březen 24 06:03:42 UTC 2014

Ahoj,
super, kazda informace je vitana. Obzvlast how-to navody jsou fajn.

Dovolil jsem si doplnit kategorii [[Category:Czech Documentation]]
Dávám jí ke všem stránkám na Wiki, co jsou napsané česky, aby to
uživatelé měli snazší.

Co se tyce samotne Wiki, tak by asi bylo lepsi tu stranky zalozit
v "namespace" Cs: s tim, ze ji treba nekdo pak prelozi do anglictiny,
ci do jinych jazyku. Ale to by musela mit uz anglicky nazev. Treba
"Cs:Tips_for_mapping_on_MTB"
a preklad do anglictiny by se pak jmenoval "Tips_for_mapping_on_MTB".
Ale to neni nijak na skodu, to se pripadne da prelinkovat.

K obsahu:
Tomuhle nerozumim
"umožnuje využití GPS i GLONASS při současném záznamu 10Hz"
mozna by to chtelo nejak rozepsat.

Jinak jsem provedl par drobny uprav.

Mimochodem, mate nekdo nejake vlastni nastaveni pro OSMTracker?
Ja jsem si nejake zacal vytvaret, ale rad bych se inspiroval.
Kdyztak muzu poslat to vychozi i s nejakyma ikonkama.

Zdravi,
 Dalibor