[Talk-cz] Porovnani turistickych map

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pátek Březen 28 15:18:56 UTC 2014

Dne 28.3.2014 13:53, Martin Tesar napsal(a):
> Ahoj,
> map compare od Geofabriku ma nejaky fork zde: http://mc.bbbike.org/mc/
>
> V admin konzoli: http://mc.bbbike.org/mc/console.html si muzes
> nastavit dalsi sluzby, vychozi zobrazeni atp.
> Pro MTB mapu se da pridat name=MTB Map Europe,
> url=http://tile.mtbmap.cz/mtbmap_tiles/${z}/${x}/${y}.png
> <http://tile.mtbmap.cz/mtbmap_tiles/$%7Bz%7D/$%7Bx%7D/$%7By%7D.png>
> Mapy.cz by mohly jit podobne.
>
> Kdyz to ulozis, mel bys v select boxu mit na prvnim miste k vyberu
> tebou pridanou sluzbu.
> Martin

Tak to se mi líbí. Dokonce uz( tam je pr(eddefinována map1eu (ale jen
alfa verze). Pro betu jsem si musel nadefinovat novou sluz(bu.

S tím seznamem bude asi trochu problém. Dle tohoto:
https://greatmaps.codeplex.com/discussions/229633
vyz(aduje sour(adnice v hexa. To nevím jestli jde ne(jak zar(ídit. Leda
tak pr(es ne(jaký proxy server, který by poz(adavek vz(dy pr(eformuloval
a poslal dál. A taky bude trochu problém s rozdílnou projekcím kterou
seznam pouz(ívá.

Marián