[Talk-cz] CzechAddress zahájil činnost a ještě není zabanován

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Pondělí Březen 31 18:27:23 UTC 2014

Ahoj,

úplnou jistotu nemám, přesný počet objektů si nepamatuji. Bylo to něco přes
41000 a v tom changesetu jich je něco přes 41000, takže snad ano. Mám ten
oeditovaný .osm schovaný, jen nevím, jak se to nahrává, zda řádek po řádku v
pořadí, v jakém je to v souboru nebo jinak. Poslední v souboru je relace
3484403 a ta se nahrála správně, takže snad jo.

Dne Po 31. března 2014 20:17:18, Petr Holub napsal(a):

> jsi si jist, ze se to povedlo nahrat cele?  A mas nastavene nahravani
> po castech? (Upload -> Advanced -> Upload in chunks - pouzivam nastaveni
> po 500)

znám a nepoužívám, s nahráním cca 22 tis. objektů jsem žádný problém
nezaznamenal, takže teď asi to nepoužívání přehodnotím :)

--
Petr