[Talk-cz] Hlášení chyb RUIAN přímo z JOSM

Mirek Dlask dlask.m na gmail.com
Čtvrtek Květen 1 09:19:53 UTC 2014

Ahoj,
co víme?
Katastrální mapa je právní stav. Stav před změnou čísla, ulice, části obce
ZABAGED je stav, který se blíží skutečnosti a nenajdete tam např. Jevany
ev.5020 (stav před přečíslováním, tak jak je v KM) . Ale v ZABAGED najdete
Jevany ev.20.
Kdo má data, může si porovnat Jevany čev 1-5001, 6-5006, 14-5014 ..... Co
mají tyto dvojice společné?. Ano  jsou zcela bez geometrie. Tedy? Zanikly
ještě před přečíslováním.
RUIAN včetně Marushky obsahují vše.

Technicky jsou všechna data v jedné databázi.
Právní stav (KM) obsahuje vždy jak geometrii SO tak geometrii definičního
bodu SO. Naopak nemá geometrii definičního bodu AM. Číslo se zobrazuje na
souřadnicích geometrie SO.
Naopak reálný SO neobsahuje geometrii SO, má  geometrii definičního bodu SO
a má geometrii definičního bodu AM.
Všechno je to zabaleno do obalu dalších chyb, neúplných dat a zmatků.
Dají se nalézt řetězce chyb. Kdo hledá najde ...

Takže, milá komunito. Je načase přestat obkreslovat KM a kdo má čas, ať ho
raději věnuje probíhajícímu importu.
Samozřejmě bude nutné se nějak vypořádat s neexistujícími AM, které jsme si
do OSM zavlekli obkreslováním KM, ale i následnými importy. Včetně těch
mých.

Zdraví Mirek