[Talk-cz] prapodivné tvary domů

Karel Volný kavol na seznam.cz
Úterý Květen 13 20:33:43 UTC 2014

zdravíčko,

může mi prosím někdo vysvětlit například tohle:

http://www.openstreetmap.org/way/240004241

?

- schválně se neobracím přímo na uživatele Frettie, který tam má poslední
editaci, neb hned vedle obdobně zasahoval CzechAddress

ty baráky jsou klasické paneláky, nikde nic nepřečuhuje(+), nikde není nic
vykousnutého, zdi nejsou křivé, byty nachlup stejné, takže by to měly být tři
stejné obdélníky

(+) míněno na budově samotné, jinak jsou tam přistavěny balkony, ale jednak
samozřejmě úplně jinak než tam jsou ty výstupky, a jednak nevim, jak by se
měly značit, ale určitě ne stejně jako obvodový plášť

kde udělali soudruzi importníci chybu?

tak trošku naštve, nějak si v poslední době nejsu schopen pořádně udělat na
přispívání čas, a když už přece jen, a kousíček si vypiplám dokonce v 3D[*],
tak mi to zas někdo/něco takhle zvandalizuje :-(

K.

[*] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Simple_3D_Buildings