[Talk-cz] Nový S-JTSK grid, kdo pomůže?

Martin Kokes shr3k na typo3-hosting.com
Středa Květen 14 07:02:38 UTC 2014

Mně to přijde taky nekompletní, asi by to chtělo chtělo sehnat ten CD-ROM, o
kterém autor ve své práci píše, že je přílohou. :-) Proto jsem chtěl zkusit
tu cestu přes GDAL.

Udělal jsem bodove_pole.txt -
https://drive.google.com/file/d/0B5J67rBdf34NbVhtWTJHN1hiWUE/edit?usp=sharing
 - souřadnice bodů TB, ZhB a CZEPOS v S-JTSK a WGS84

Chybu transformačního klíče lze vizualizovat tak, že se vezmou ty S-JTSK
souřadnice, natransformují se v PostGISu pomocí
+towgs84=570.8,85.7,462.8,4.998,1.587,5.261,3.56 do WGS84 jako jeden bod
úsečky a ty WGS84 souřadnice jako druhý konec úsečky.

Nebo si lze vyhrát s GRASSem:
http://freegis.fsv.cvut.cz/gwiki/S-JTSK_/_Chyba_p%C5%99i_transformaci_z_WGS84_do_S-JTSK

MK

"Petr Vejsada"  píše v diskusním příspěvku news:1703919.yriTVijfGK na mrnous...

Dobrá, tak jsem se mírně znemožnil ;-). Počítat potřebujeme ten vlastní
grid.
Vstupem je databáze bodů a ta se bude interpolovat.

Kromě Postgisu tedy potřebujeme ještě R a PL/R, k tomu možná něco z CRANu.
Zacházet s R celkem zvládám, i když v jiné oblasti než jsou geo-úlohy. Zdá
se
mi, že k pochopení, dostatečnému ke zprovoznění úlohy, mi chybí porozumění
všem parametrům funkce dataz_tps_raster.

Máme tam:

CREATE OR REPLACE FUNCTION dataz_tps_raster
(
tab character varying,
col character varying,
numx integer,
numy integer,
srid integer,
zoom numeric
)
RETURNS raster AS
$$

parametry:
tab - jméno tabulky s body
col - jméno sloupce, jakého?
numx - nevím - používá se jako parametr st_makeemptyraster
numy - nevím - dtto
srid - čeho SRID?

nemohu nalézt tyto funkce:
- dataz_create_vector
- dataz_return_value

struktura tabulky tab:
- the_geom - asi geometrie bodu, kterého? Křovákova nebo WGS84?

Je to někomu jasnější?

--
Petr