[Talk-cz] Nový S-JTSK grid, kdo pomůže?

Jachym Cepicky jachym.cepicky na geosense.cz
Středa Květen 14 08:55:21 UTC 2014

Mno, děkuji pěkně za důvěru. GDAL sice obsluhovat umím (nebo jsem si to do teď
myslel), ale pro tuhle oblast aplikace si tedy nejsem jistý ...

Na GDAL je po největší zvíře (i když tak nevypadá) Martin Landa - a kromě toho
ví, o čem mluvíš :-)

Honza Ježek pokud vím se v tom problému fakt vyzná, i když je spíš přes Javu
(což je detail), ale počítám, že teď má celkem plno rodinných a pracovních
povinností.

Můžete mi zkusit když tak po lopatě, jako někomu kdo sice držel Theo 20 v ruce a
chápe z rychlíku problém transformace mezi souř. systémy vysvětlit, co
potřebujete a proč nestačí standardní 7prvká transformace (alias +towgs84) a k
čemu je tenhle grid vlasně dobre do OSM?

Jestli by to bylo moc vysvětlování, tak se omlouvám, ..., holt jsem studoval
špatnou školu

dík