[Talk-cz] Geoinformatics FCE CTU 2014

Jachym Cepicky jachym.cepicky na gmail.com
Úterý Květen 20 10:59:59 UTC 2014

hoj,

On Mon, May 19, 2014 at 10:39:36AM +0200, Dalibor Jelínek wrote:
> Ahoj,
> že mám nejvíce zkušeností s importy? To bych ani neřekl.
> Možná mám nejvíce zkušeností s pokusem vykomunikovat
> import poctivě dle všech pravidel a s výsledným kacířským pocitem,
> že kdo importuje a nekomunikuje, je na tom nakonec lépe. ;-)

přednáška, kde vezmeš nějaký konkrétní příklad hromadného importu, a co to
obnášelo, než  se to dostalo do OSM, co je za tím práce, jaká jsem rizika atd,
to přece je hodně zajímavý téma

> Nějakého workshopu na konferenci bych se rád zúčastnil,
> už jen pro možnost dosadit si konečně ke jménům i nějaké
> tváře. Ale na to, abych sám dělal nějakou přednášku o OSM, se necítím
> být úplně povolán. Nicméně rád pomůžu, budu-li moci.

Povolaný se necítí nikdo. Nicméně alespoň dorazit a přiřadit obličej ke jménu je
vždycky fajn