[Talk-cz] Nominatim a české adresy

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Květen 26 18:44:55 UTC 2014

Dne 26.5.2014 17:56, Matěj Cepl napsal(a):
> Ignoroval jsem tenhle list, protože jsem byl zavalen jinejma
> věcma ;).

> Tohle má být jednoduché? Proč XML? Mohl bych dostat normální API
> pro Python, s objekty, metodami a tak? Taky nějaké příklady by
> se hodily.

Ask Google ;-)

https://launchpad.net/osmxapi - neznám, nezkoušel jsem a prý už se o to
nikdo nestará. Nicméně, fungovat by to mohlo. Pokud ne, tak zkus
pohledat na netu. Overpass turbo má i jednoduchého průvodce. A výstup
nemusí být jen xml, ale třeba i GeoJSON, gpx, kml, raw.

Bohužel, žádnou jinou a jednoduchou cestu neznám.

Marián