[Talk-cz] Fwd: [okfn-cz] Otevrena data z bank

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Květen 27 11:06:31 UTC 2014

Ahoj,

---------- Původní zpráva ----------
Od: Pavel Machek <pavel na ucw.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 27. 5. 2014 12:50:13
Předmět: Re: [Talk-cz] Fwd: [okfn-cz] Otevrena data z bank

"Ahoj!

> české banky (ČSOB, KB) mají velký zájem zveřejňovat svá data a rádi by
> dostaly feedback od komunity v tomto mailing listu a prakticky od
> kohokoliv, která data ideálně zveřejňovat, o jaké datasety by byl

To by bylo super.

> · Provozní informace – oznamy o plánovaných výpadkoch
> elektronických kanálov, bankových služieb

Tohle asi do mapy nepatri.

> · Bankomaty – adresa, GPS, prevádzovkové hodiny, služby
>
> · Pobočky - adresa, GPS, prevádzovkové hodiny, služby

Zato tohle se do mapy skvele hodi. A v podstate... nebylo by
nejjednodussi, kdyby to ta banka pripravila v .osm, mi to zkoukli, a
ona to proste nauploadovala?
"

No nevím. Zas takoví nadšenci tam asi nebudou :-D

Podle mně akorát připraví nějaký textový výstup, který si pak mohou zájemci
použít dle potřeby. Ideální by byl nějaký server jako je například RUIAN.

Nemají banky nějakou asociaci, která by si to vzala pod křídla? Nebo třeba
ČNB.

"
Trochu problem vidim s tim seznamem sluzeb, nevim jestli na to mame
vhodny tag...
"

No moc tam toho není, ale pokud by byla potřeba, můžeme zkusit navrhnout
rozšíření.

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:amenity%3Dbank

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:amenity%3Datm

BTW:

Tohle: "drive_through(http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:drive_through)=
yes/no - Bank offers drive through service." je na mně už trochu moc.

Marián

"
Pavel
(cesky, pictures) http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/