[Talk-cz] prapodivné tvary domů

Jakub Sýkora kubajz na kbx.cz
Úterý Květen 27 11:09:18 UTC 2014

Já to vždycky řešil s citem. Říkal jsem si, že pokud provedu extrudování
toho tvaru, co jsem nakreslil směrem nahoru do výšky budovy, aby to
dávalo co nejvěrnější představu o tvaru domu. Totiž zatím vcelku jeiná
možnost, jak tato data vizualizovat mimo zakreslení v mapě je asi tento
přístup. Cokoliv detailnějšího by stejně musel řešit odkaz na model té
budovy.

Neříkám, že je to správně, ale můj cit říká, že je to z těch řešení
takový rozumný kompromis. Takže schody před domem zpravidla jako součást
budovy nekreslím. Stejně tak, pokud je někde na budově nějaký singulární
výstupek, tak taky ne. Samozřejmě existuje milion a jedna budova, kde
ani moje řešení nic nevyřeší nebo povede k nějakému nepochopitelnému
výsledku.