[Talk-cz] Mistni nazvy z cuzk:km - place=locality?

Martin Švec - OSM osm na maatts.cz
Úterý Květen 27 18:42:01 UTC 2014

Ahoj,

při přidávání lesních cest jsem začal opisovat z CUZK:KM lokální
označení neobydlených míst (polesí, pole...) poblíž Brna. Zaplevelil
jsem tím mapu trochu víc než jsem původně čekal, tak se chci ujistit,
že nedělám něco nežádoucího. Viz

Názvy jsou nody s tagem place=locality, po vzoru hopeta kousek
severněji u Lažánek. Je to ok? Popis na wiki vcelku sedí
(http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:place%3Dlocality), ale prý by
těch tagů mělo spíš ubývat. Vhodnější označení jsem ale nenašel.

Turistické mapy tyhle názvy běžně obsahují, ale nevím jak je zkousnou
renderery OSM...

Díky
Martin