[Talk-cz] Nominatim a české adresy

"Petr Morávek [Xificurk]" petr na pada.cz
Středa Květen 28 14:30:45 UTC 2014

Dne 28.5.2014 16:09, Matěj Cepl napsal(a):

> No právě a myslím, že by asi bylo dobré rozhodnout co z toho
> bude obec pro účely OSM. Teď tam máme Prahu jako jednu obec což
> mi připadne (z důvodů, které jsou snad jasné z tohoto threadu)
> špatně. Nechtělo by to nahradit toto členění něčím jiným? Čím?
>
> Já bych hlasoval pro Prahu 1-10 (nebo 1-22), ale chtěl bych se
> o tom spíše pobavit (a kdyby někdo navrhnul jak změnit OSM data
> tak, aby Nominatim chápal obce jako co se dohodneme).
>
> Hezký den,
>
> Matěj

Tohle raději ne.
Vzhledem k adresám mi přijde jako nejlepší naimportovat městské obvody
Prahy jako relace hranic s admin_level=9. Jen pro úplnost uvádím, že
admin_level=8 je u nás všude hranice obcí a admin_level=10 hranice
katastrálních území (které jsou v Praze zároveň de facto částmi obce).

Správní obvody Prahy, městské části Prahy a ostatních statutárních měst
bych naopak zatím do OSM asi netahal.

Petr Morávek