[Talk-cz] Mistni nazvy z cuzk:km - place=locality?

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Čtvrtek Květen 29 07:26:19 UTC 2014

Ahoj,

jen se zeptám - to, co je v KM, je to totéž co ZSJ v RUIAN? (Základní sídelní
jednotky)? Pak nějak nedává smysl to překreslovat. ZSJ mají polygony i
definiční body. Polygony už není kam dát, u definičních bodů se dá dát to
place=*.

Jináč Nominatim na to docela dost intenzivně reaguje, někdy až moc a hlásí
places v dost velkých vzdálenostech, kde už by člověk asi ten název nepoužil
(v případě použití bodů). Mám na mysli reverzní geokodér.