[Talk-cz] Geoinformatics FCE CTU 2014

Martin Landa landa.martin na gmail.com
Pátek Květen 30 12:50:00 UTC 2014

Zdravim,

Dne 15. května 2014 14:57 Jachym Cepicky <jachym.cepicky na gmail.com> napsal(a):
> Pánové (a přítomné dámy, jsou-li nějaké),
>
> nechcete si letos udělat sekci STOM?

to by bylo idealni, ze strany CUZK mam prislibeny 4 prezentace / 4 ucastniky

- RÚIAN, základní informace,
- Vytěžování dat z RÚIAN - VDP, VFR, služby INSPIRE,
- Kontroly dat RÚIAN a jejich opravy,
- Reklamace dat RÚIAN.

Jako termin pro sekci mi zatim vychazi ctvrtecni odpoledne ci patecni
dopoledne. Ze strany OSM prispevatelu, bylo by vzajemne prinosne tuto
sekci naplnit i prispevky ze strany OSM. Posilejte mi prosim kratke
abstrakty [1] (v _cestine_) co nejdrive, at vime na cem jsme a muzeme
tuto sekci zaradit do programu...

Predem diky a tesim se na videnou! Martin

[1] http://geoinformatics.fsv.cvut.cz/gwiki/Geoinformatics_FCE_CTU_2014#Submission

--
Martin Landa * http://geo.fsv.cvut.cz/gwiki/Landa