[Talk-cz] pLPIS - nepřesnosti

Marek Chlup mara na chlup.net
Neděle Listopad 2 19:23:04 UTC 2014

Ahoj.

Děkuji za informace.

Moje otázka mířila spíše k tomu, co dělat, když pLPIS dává informace o
poli, ale je velmi pravděpodobné, že údaje nejsou ok. Předpokládám, že
značka ref má být nějakým pojítkem do pLPIS. Pokud vyhodnotím, že pole
ve skutečnosti končí dříve než je v pLPIS (či naopak je větší) a opravím
to, zda je vhodné tam nechávat ten údaj ref a možná i údaj
(source=lpis).

Předpokládal jsem, že to pojítko do pLPIS by mohlo být trvalejšího
charakteru a v budoucnu by se dala například z pLPIS dávkově tahat data
o změnách například využití půdy (změna geometrie asi by vhodná nebyla).
Možná však, že dynamika změn pLPIS bude tak velká, že stejně to ref nic
nebude za chvíli říkat.

Marek