[Talk-cz] Podivné relace a překryvy landuse=*

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Středa Listopad 19 15:29:59 UTC 2014

Ahoj,

On Wed, Nov 19, 2014 at 12:56:47PM +0100, Martin Švec - OSM wrote:

> V první řadě bych asi oprášil myšlenku opravy old-style landuse multipolygonů na new-style
> multipolygony. Co dělám na ořezu multipolygonů v LPIS traceru, tak old-style multipolygony jsou
> největší problém při identifikaci, o jakou plochu se vůbec jedná. Hlavně u inner cest, kde je v
> tagování pěkný chaos. Ale už jsem viděl nekonzistentní tagování i u outer cest. V podstatě teď
> nedovolím říznout do víc než jedné otagované cesty zároveň, protože jinak bych musel výčtem
> kontrolovat všechny legální, pololegální a nelegální kombinace tagů v zasažených cestách
> [...]

mám tu ten otestovaný skript na lesy. Nebyl nikdy použit naostro, ale použít
se může. Otestovaný znamená, že byla ověřeno u značného množství lesů, že
spuštění skriptu neudělá ještě větší binec, ale pomůže spíš pořádku.
Zobecnit to na všechny relace s landuse či na všechny relace si netroufám,
to by potřebovalo větší průzkum. Není totiž pravda, že všechny tagy z outer
cesty by se měly přesunout na relaci. Příklad - oplocený les, obora.
landuse=forest má být na relaci, ale barrier=fence má být na outer cestě.
Přesun plotu na relaci by bylo chybou (za předpokladu, díry nejsou také
oplocené...).

No já se spíš orientuju na mazání zjevných duplicit.

--
Petr