[Talk-cz] Tracer - nová verze

Marián Kyral mkyral na email.cz
Sobota Listopad 29 08:06:39 UTC 2014

Ahoj,
to přetrasovávání již existujících polí ještě není hotové. Myslím, že
jsem o tom psal ;-)
V těchto případech je nejlepší pole natrasovat se stisknutou klávesou
CTRL (neprovede se ořez) a pak vybrat starou a novou cestu a použít
příkaz "Nahradit geometrii". Teprve pak je možno zkusit pole přetrasovat
s povoleným ořezem.

Já vím, je to více práce, ale je potřeba ještě nějakou dobu vydržet, než
se to podaří dokončit a odladit.

Marián