[Talk-cz] Znaceni cyklotras

Marek Chlup mara na chlup.net
Sobota Listopad 29 12:02:38 UTC 2014

Zdravím.

Někdo z fundovaných zde určitě dobře odpoví.

Z mých znalostí, které jsem pochytil mohu jen poznamenat, že na označení
cyklotras se používají relace. V relaci konkrétní cyklotrasy mohou být
zahrnuty různorodé cesty - silnice, polňačky... Každá taková cesta může
mít zaznačenou svoji kvalitu (což nesouvisí s tím, že je součástí
cyklotrasy).

Co považuji za důležité je, že není možné zaměňovat cyklotrasy a
cyklostezky což se žel občas stává. A pokud konkrétní cesta je opravdu
cyklostezkou je nutné zde jasně uvést pokud jde zároveň o stezku pro
chodce, že tomu tak je (foot=designated nebo foot=yes):
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:highway%3Dcycleway

Co jsem uvedl asi víte a otázka asi směřovala jinam.

Předpokládám, že částečně by měla odpovídat na otázku wiki:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Czech_Republic/cycle_ways

Pokud tam není něco jasné či je to tam chybně bylo by dobré to asi
vyjasnit a ve wiki upravit.

Zdraví
Marek