[Talk-cz] Smazání duplicitních budov

jzvc jzvc na tpfree.net
Neděle Říjen 12 15:20:48 UTC 2014

Dne 12.10.2014 15:11, Petr Vejsada napsal(a):
> [...]
> nich (momentálně experimentuji s hodnotou 95%, našlo se cca 2600 dvojic; při
> hodnotě 80% se našlo 4000 dvojic)
>
> - tagy ze starší budovy z dvojice (starší=byla editovaná před delší dobou než
> "mladší" budova) přenést na budovu mladší (pokud už tam nejsou)
>
> - pokud není ve hře relace (starší budova sama o sobě není relací a není
> členem relace), tak smazat - pouze cestu. Uzly bych nechal být a on už by je
> smazal ten skript, co tu pouštím na ty sirotky.
>
> Jaké další zrádnosti v tom mohou být, na které jsem nepřišel?

Cus, tak hned prvni co me napada - 3D model. To muze (a ve vetsine
pripadu bude) sada prekryvajicich se budov, prevazne bez relace (protoze
to je pomerne novinka). Nejspis by to melo obsahovat ruzne hodnoty layer
+ building:levels/building:min_level ... (at uz v metrech nebo poctu
pater) ale variabilita bude pomerne velka vzhledem k tomu, ze tenhle
zpusob tagovani se neustale meni.

Jop, jinak byva zvykem zachovat spis starsi objekt v OSM.