[Talk-cz] Smazání duplicitních budov

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Středa Říjen 15 17:55:51 UTC 2014

Ahoj,

na uvedeném místě dříve byly v OSM 3 budovy. V RUIAN je místo dvou jedna
velká. Při rychlém trasování někdo rychle klikal a zbytek ho nezajímal -
prostě zvětšil jednu z těch dvou budov a už nesmazal tu, kterou přeplácl.

Co s tím v rámci automatických oprav - správně stanovit cut-off. Na
http://pedro.poloha.net/osm/rgraph.jpg je rychlý histogram z R-ka. Když to
střihneme na těch 80% (jak je to teď), zmiňovaná budova se do zpracování
nedostane - má překryv asi 52%. Přitom pokryjeme většinu případů. Zachybovat
by to mohlo snad jen v případě, že bude barák s malou garáží přeplácnutý
útvarem, zahrnujícím jak barák tak garáž a ještě k tomu ten útvar bude
nejmladší. U domu s garáží by překryv mohl být přes 80%. Panelák s více než
pěti vchody by také mohl podlehnout.

Přidat počet jiných budov, které daná budova překrývá, by šlo udělat. Pak by
šlo odstraňovat tu budovu z dvojice, která se překrývá s více jinými budovami.
Udělám to, počítá se, není všespasitelné. Jedna mrňavá budova může překrývat 2
větší tak, že bude ležet uprostřed těch velkých a nebo třeba takovýto masajr -
budova 257008529 překrývá 3 jiné, ale je potřeba si to natáhnout do JOSM, aby
bylo alespoň znázornitelné, jak velký bordel to je.

Až se to dopočítá, dám aktuální tabulku na web.

--
Petr