[Talk-cz] KČT - k výchozímu bodu

xkomczax na centrum.cz xkomczax na centrum.cz
Středa Říjen 22 07:22:07 UTC 2014

> Od: Petr Holub <hopet na ics.muni.cz>
> Komu: "'OpenStreetMap Czech Republic'" <talk-cz na openstreetmap.org>
> Datum: 22.10.2014 07:02
> Předmět: Re: [Talk-cz] KČT - k výchozímu bodu

>A na základě čeho jsi si jist, že se o hlavní trasu nejedná? (Resp. její prodloužení,
>které KČT postupně dodělává.)  Díky tomu, že s KČT nemáme žádnou spolupráci, tak
>podle mne jedinou informací, kterou máme, je to, co vidíme v terénu - a tady vidíme
>normální značku, která odpovídá kct_yellow=major i s osmc:symbolem.

To jsem si 100% jist, protože se jedná o úsek zhruba půl kilometru, který končí na nádraží, ze kterého dál nevede nikam žádná cesta (ehm... leda po kolejích). Prostě tam končí svět ;-)

> [...]
>informaci, kudy přesně ta trasa vlastně vede, a nemáme tuto informaci povolenu využít v OSM. Řada
>naučných stezek není spravována KČT a tudíž by se správcem mohla být lepší domluva; potažmo pak
>tag operator=* by měl odpovídat skutečnému správci trasy. Navíc za takové situace nedává ani
>nedává smysl značení kct_*=*, protože to není provozováno KČT - takže spíš je to jen relace
>route=hiking & type=route, případně s nějakým názvem. Takové trasy by rozumné renderery měly
>taky malovat, protože kct_*=* je specifikum jen ČR.

Informaci kudy vede trasa jsem získal z informačních cedulí a celou trasu jsem si se zapnutou GPS hezky prošel. To kct_barva=* je v tomto případě hloupost, pravda, asi by mělo být colour=barva. Opravím... operator=* tam je uveden správně (z informačních cedulí).