[Talk-cz] KČT - k výchozímu bodu

xkomczax na centrum.cz xkomczax na centrum.cz
Středa Říjen 22 07:28:31 UTC 2014

to network=lwn jsem sice párkrát viděl, ale nevěděl jsem o co se jedná. Díky za to. Nicméně pořád nejsem přesvědčen o tom, že to je ono: nejde o lokální trasu, ale pouze o odbočku. Něco jako odbočka k hradu/pramenu/zajímavému objektu/vcholu/..., ale jedná se o nádraží. Což takhle použít osmc:symbol=yellow:white:yellow_bar + operator=cz:KČT, ale kct_yellow=* z toho prostě vynechat?