[Talk-cz] Parcely v RUIAN jako polygony naplácané přes sebe?

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Pátek Říjen 24 18:39:27 UTC 2014

Dobrý den,

omlouvám se, není to tak, jak jsem psal. Musel jsem někde něco pokazit, že
jsem odstranil ty interior ringy, které v původních datech RUIAN jsou.

Sdružoval jsem sousední parcely do větších celků a co jsem pokazil se už asi
nedovím, nejspíš špatně napsaná SQL procedura.

Teď jsem si to zkusil znovu, procedura je už nejspíš v pořádku, protože
sdružené území obsahuje díry pro domy, jak to má být.

Tak abych přeci jen něco nahlásil - KÚ Čáslav má uvedeno, že není digitální
mapa, ale parcely i domy geometrii mají a nevypadá to, že by něco chybělo. Tak
to jen taková drobnost :-).

Pěkný víkend.

--
Zdraví