[Talk-cz] Nová fíčura - kde chybí natrasovat budovy

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Úterý Říjen 28 09:13:10 UTC 2014

Ahoj,

děkuji všem za ocenění a mám dotaz - hodně budov, co se napočítá, jsou
chybějící garáže. Třeba v Šumperku tvoří většinu chybějících budov, třeba
http://mapapi.poloha.net/way/107823720 . Tam je landuse=garages. Myslíte, že
má smysl na takové místo zakreslovat i budovy z RÚIAN, kde je každá garáž
zvlášť a dohromady to dá stovky budov jen v Šumperku? Co kdyby se do počtu
chybějících budov tyto garáže, v místě jichž je landuse=garages,
nezapočítávaly a také by se nezobrazovaly? Nebo to nechat takto být?

Také jsou kostely (place_of_worship), které nemají building=. Mapnik je
vykreslí a není na pohled poznat, že nemají building. Měly by se tyto kostely
zobrazovat ve vrstvě budovy-todo?

Obdobně jsou někdy značeny obchodní centra a nemocnice - polygon s amenity či
landuse odpovídá budově, ale označení building chybí.

?

--
Petr