[Talk-cz] Pubertální vandalismus

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Úterý Říjen 28 17:57:38 UTC 2014

Dne Út 28. října 2014 18:34:49, Petr Vejsada napsal(a):

> Ahoj,
>
> bharat, jeden z těch, co tam blbnou, tu školu včera opravil a i další věci.
> Neopravil ale všechno. http://www.openstreetmap.org/changeset/26368727

Tak to zkusím ještě takhle:
------------------------------
Ahoj, už jsem psal Uršule. Je super, že se zajímáte o mapu, zájem místních
lidí je to nejlepší, co může být. Díky za opravu školy, ale ještě se, prosím
tě, podívej kolem, třeba záchod uprostřed vody, tomu moc nevěřím, že tam je.
Jedině že to popisuje skutečnost, kam se chodí čúrat :). Nebo další
place_of_worship u školy.

Je fajn popisovat věci i názvama, které používají a znají jen místní, to se dá
a slouží k tomu loc_name,  Asi tvůj kámoš upravil hospodu a u toho adresu
http://www.openstreetmap.org/way/192546397 . Jestli se tomu říká mezi lidma
Mešita, tak to přesně patří do loc_name. Takže to má být name=U Fojtiků,
loc_name=Mešita. Pak tomu budou rozumět všichni, jak vy, místní, tak my, třeba
z druhého konce republiky. A když si dáš najít Mešita, Prušánky, tak by se to
pak mělo dát najít (jestli nekecám). A jestli se někde něčemu říká Krtkovo
Království nebo tak nějak, tak to taky patří do loc_name a je to OK a nikomu
to vadit nebude.

 Ale je blbý mazat PSČ a psát tam místo něj kravinu, která tam nepatří.

Jestli vás to nepřestane bavit, tak můžou být Prušánky jedním z nejlépe
zmapovaných míst :)

Tak se měj(te) a jsem zvědavý, jak bude za měsíc vypadat mapa  Prušánek :-)