[Talk-cz] Ahoj,Re: Nová fíčura - kde chybí natrasovat budovy

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Pátek Říjen 31 07:44:30 UTC 2014

Ahoj,

tak je to hotové. Nejhorší bylo přijít na to, jak podvést Postgre, protože
jeho query plány jsou někdy opravdu debilní.

Myslím, že požadovat 70% pokrytí je možná pořád moc. Vylezlo z toho opravdu
hodně posunutých budov a obávám se, že to přiláká Petra1868 a místo desítek
tisíc duplicitních budov jich budou stovky tisíc. ?

Tak mám to takhle nechat nebo ubrat třeba na 60 či 50%?

--
Petr