[Talk-cz] Zpráva o činnosti

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Pondělí Září 1 22:07:53 UTC 2014

Ahoj,

Dne Po 1. září 2014 23:44:19, Pavel Machek napsal(a):

> No, treba bych i jo, ale jak se z way_id dostanu k bboxu nebo k necemu
> jak to muzu opravit?
>
> A jo, asi bych to vymyslel, ale tuhle otazku bude mit za chvili vic
> lidi :-).

Pustíš si JOSM se zapnutým dálkovým ovládáním, najdeš si na osm.org příslušnou
cestu (osm.org/way/nnnnn), na webu osm.org kliknout na rozbalovátko Upravit a
vybrat si v JOSM dálkové ovládání. Co máš zobrazeno na webu se ti automaticky
načte do JOSM.

Musíš mít normální připojení k netu (=veřejná IP).

Pokud máš NAT, tak asi jedině stáhnout soubor s daty.

Abych negeneroval co jedna oprava to jeden changeset, osvědčil se mi tento
postup:

- v JOSM založit prázdnou vrstvu a hezky si jí pojmenovat, třeba MOJE
- načíst z API přes to dálkové ovládání oblast, kde problém je
- právě načtenou vrstvu sloučit do vrstvy MOJE
- ve vrstvě MOJE provést příslušnou opravu (ostatně jiná vrstva po sloučení už
není)
- jít na další problém, waynnnnn, načíst, sloučit, opravit, opakovat pořád
dokola, dokud není všechno opravené.

Třeba má někdo lepší postup?

--
Petr