[Talk-cz] Zpráva o činnosti

Zdeněk Pražák zprazak na seznam.cz
Úterý Září 2 13:35:58 UTC 2014

tak nevím jak si to mám stáhnout do JOSM
najdu si příslušnou way, kliknu na rozbalovátko, zvolím dálkové ovládání
klinu a objeví se hláška editace se nezdařila, ujistěte se že josm běží a
je zapnuté dálkové ovládání
JOSM mi běží, ve volbách mám dálkové ovládání zapnuto

co mám tedy udělat ještě
Pražák