[Talk-cz] Zpráva o činnosti

jzvc jzvc na tpfree.net
Úterý Září 2 22:13:12 UTC 2014

Dne 2.9.2014 18:28, Petr Vejsada napsal(a):

> ...  a povoleno nahrávat data z API a řada dalších zaškrtávátek.
>
> Pokud je hostitelský OS od společnosti Microsoft(R), pak bych zkusil vypnout
> Bránu firewall(TM), AVG a podobné breberky či tyto breberky nastavit tak, aby
> nebránili příchozí komunikaci na portech 8111 a 8112.
>
> --
> Petr

Cus,
krome toho muze byt potiz jeste v pripadnych addonech prohlizece
(noscript a spol.). bud docasne vypnout, (aspon pro test) nebo to chce
nasledne prozkoumat vic do hloubky.

V pripade noscriptu je treba jit na
pokrocile -> ABE, a do sady pravidel USER pridat pred Deny:

Site LOCAL
Accept from .openstreetmap.org

pripadne dalsi. V tomhle pripade to znamena, ze noscript umozni volat
webu osm scripty na lokalnich adresach - at uz 127.0.0.1 nebo na
adresach pridelenych vsem lokalnim rozhranim.

Tenhle mechanismus nosriptu brani webu volat scripty z jinych webu, a to
i v pripade, ze scriptovani na webu samem je povoleno. Za predpokladu,
ze je to zapnuto, coz default je.

Samozrejme podobnych pluginu ktery muzou znemoznovat zavolat josm
existuje vic. Obecne je totiz podobny chovani hodnoceny jako
bezpecnostni riziko.