[Talk-cz] Odstávka LPIS

Marián Kyral mkyral na email.cz
Sobota Září 6 14:19:40 UTC 2014

No a dnes to už od rána funguje ;-)

Aktuální verze Traceru: http://www.kyralovi.cz/tmp/josm/beta/20140906/
Tracer.jar

Kromě opětovného zprovoznění LPIS je tam přepracovaná konfigurace modulů
(bude potřeba moduly znova nakonfigurovat), silně experimentální module
ruian-lands a nově Tracer nedovolí tracovat plochy mimo staženou oblast.

Ta změna konfigurace byla docela náročná. Jsem myslel, že na to bude nějaký
standardní modul, ale prd. No tak jsem se s tím trápil více než jsem čekal.
Kdo by třeba čekal, že metoda getArray() vrací list místo pole :-D

Do budoucna bych ještě chtěl ještě schovat nastavení jednotlivých modulů za
nějaké tlačítko. Ale to jen, až se budu opravdu hodně nudit ;-)

Teď se kouknu na ocásky a jiné nepřístojnosti, co Tracer vyvádí.