[Talk-cz] Placeholder node not found for reference

Marián Kyral mkyral na email.cz
Neděle Září 7 16:08:19 UTC 2014

Dne 7.9.2014 17:55, Petr Vejsada napsal(a):
> Ahoj,
>
> teď jsem ten soubor zkusil načíst do JOSM a vůbec to nejde. Zkoumal jsem dál a
Jo aha, on ten soubor byl v prvním emailu.

> zjistil jsem, že ten soubor neobsahuje ani jeden nově vytvořený bod. Prostě
> všechny nové body, na které se na čárách odkazuje,tak neexistují. Toto
> opravovat nemá smysl, protože jediné, co bys s tím mohl udělat, je vyházet
> všechny ty odkazy na nové body, ale z toho pak vznikne nesmysl, tedy čáry,
> které se táhnou pouze po již existujících bodech v OSM. Prostě ten datový
> soubor neobsahuje jedinou informaci o poloze jediného nového bodu.
Že by se nevytvořil ani jeden bod? To se mi nezdá.  Takhle blbý zase
Tracer není.

> Reklamuj plugin ;-)
Nebo JOSM. Nestalo se během editace něco zvláštního? Jakou máš verzi JOSM?

Marián