[Talk-cz] ctu - telefonni budky

Jan Martinec jan na martinec.name
Pondělí Září 8 15:51:49 UTC 2014

On 09/08/2014 05:18 PM, Martin Landa wrote:
> Zdravim,
>
> na zahajeni souteze "Otevirame data" [1] tiskovy mluvci CTU zminoval
> dataset telefonnich budek [2], kam pry v horizontu "dni/tydne" pridaji
> i GPS souradnice. V nasledne diskuzi vyplynulo, ze to nejsou vsechny
> telefonni budky na uzemi CR, resp. chybi tam ty provozovane
> Telefonicou. Nevim v jakem stavuj jsou tato data v OSM, ale mozna by
> to mohla byt pro vas zajimava informace a dataset.
>
> Martin
>
> [1] http://www.otevrenadata.cz/soutez/
> [...]

Ahoj,

už jsem na to loni koukal v pokusu o geolokaci bez GPS; bohužel, O2 provozuje
těch budek odhadem tak 99% - a o data se nedělí; například pražskou budku v tim
datasetu nevidím ani jedinou, a od loňska se to moc nerozrostlo. :(

Nicméně každopádně díky za echo - aspoň pro ty uvedený by se to, myslím, použít
dalo...?

Honza "Piškvor" Martinec