[Talk-cz] Odstávka LPIS

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Září 8 19:18:58 UTC 2014

Dne 8.9.2014 14:58, Marián Kyral napsal(a):

> [...]

Tak hotovo. Bohužel nový způsob distribuce aktualizací momentálně
nefunguje [1]. Tak tady je prozatímní odkaz:
http://osm.kyralovi.cz/bin/Tracer-testing.jar

Bacha: změnil jsem název na Tracer-testing. Doporučuji smazat starý
Tracer.jar v .josm/plugins adresáři. A pak je potřeba v konfiguraci
znova povolit plugin Tracer-testing. Doufám, že se problém brzo vyřeší a
pak se bude tracer aktualizovat sám, skrz oficiální kanál. A skončí
lovení aktuální verze pluginu v hloubi konference. Někteří si to
neužívají a mně se to taky moc nelíbí.

Marián

[1] http://permalink.gmane.org/gmane.comp.gis.openstreetmap.josm.devel/5934