[Talk-cz] Odstávka LPIS

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Září 8 19:19:37 UTC 2014

Dne 8.9.2014 14:58, Marián Kyral napsal(a):

>             (4) Šlo by udělat, aby při stisknuté klávese Ctrl se
>             vynechala funkce ořezu a navázání na "cizí" polygony? Bylo
>             by to fajn u LPISu i RUIANu. Někdy je rychlejší ručně
>             napojit okolí na čistý polygon, než zkoumat a opravovat
>             následky "automatiky". LPIS viz výše. RUIAN zase typicky
>             vykusuje zářezy do sousedících budov co nejsou v RUIANu,
>             nakreslených nepřesně podle KM. Takže musím likvidovat
>             ocásek vyrobený v místě průniku, přitom by stačilo jen
>             ručně posunout uzel sousední budovy kam patří.
>
>         Určitě. V tom původním traceru se modifikátory používaly. Já
> [...]

Tak hotovo. Bohužel nový způsob distribuce aktualizací momentálně
nefunguje [1]. Tak tady je prozatímní odkaz:
http://osm.kyralovi.cz/bin/Tracer-testing.jar

Bacha: změnil jsem název na Tracer-testing. Doporučuji smazat starý
Tracer.jar v .josm/plugins adresáři. A pak je potřeba v konfiguraci
znova povolit plugin Tracer-testing. Doufám, že se problém brzo vyřeší a
pak se bude tracer aktualizovat sám, skrz oficiální kanál. A skončí
lovení aktuální verze pluginu v hloubi konference. Někteří si to
neužívají a mně se to taky moc nelíbí.

[1] http://permalink.gmane.org/gmane.comp.gis.openstreetmap.josm.devel/5934