[Talk-cz] Odstávka LPIS

Jiri Klement jiri.klement na gmail.com
Úterý Září 9 06:08:15 UTC 2014

Ahoj,

kouknul jsem na ten heapdump v Eclipse memory analyzer. Problem je, ze
JTree, ktera zobrazuje seznam provedenych prikazu v JOSM je prilis
velka - priblizne 16k sirka i vyska. Takze kdyz zkousi udelat buffer
na vykresleni, tak ma 16k*16k*4=1GB (a to jenom pro vykresleni jednoho
radku) + pamet v GTK, kterou v dumpu neuvidim.

Netusim, proc je to tak velke, ale zkusil bych ten dialog se seznamem
prikazu schovat a zkontrolovat konfiguraci, jestli se tam nejakym
omylem nedostali nesmyslne rozmery.

--
Jirka