[Talk-cz] Tracer - změna distribuce nových verzí

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Září 9 07:46:09 UTC 2014

Ahoj,
protože se v tom už sám ztrácím a původní plán nahradit co nejdříve Tracer
aktualizovanou verzí nějak selhává = furt to nefunguje jak by mělo, rozhodl
jsem distribuovat testovací verzi Traceru jako externí modul.

To znamená, že když si teď v JOSM stáhnete seznam pluginů, najdete tam
Tracer, Tracer-testing a Tracer2. Stačí odškrknout Tracer a Tracer2 a
zatrhnout Tracer-testing. Tak se nainstaluje nejnovější verze a všechny
následující aktualizace se pak budou stahovat automaticky.

No není to super? :-D Akorát jsem to mohl udělat dříve.
Tímto děkuji Psychonmannovi za nakopnutí.