[Talk-cz] dotaz k traceru lpis

Zdeněk Pražák ZPrazak na seznam.cz
Pátek Září 12 16:29:00 UTC 2014

Bohužel mi josm nenabídl aktualizaci a při volbě aktualizace pluginů mi píše
že tracer testing je aktuální
Pražák

---------- Původní zpráva ----------
Od: Marián Kyral <mkyral na email.cz>
Komu: talk-cz na openstreetmap.org
Datum: 12. 9. 2014 18:23:22
Předmět: Re: [Talk-cz] dotaz k traceru lpis

"

Dne 12.9.2014 17:51, honny napsal(a):

"
Muzu potvrdit i tady, zrejme neco na zdroji?

Bohuzel nemam nikde ulozene puvodni odpovedi, takze neporovnam. :)

h.

"
Ano.
Z LPIS_FB4_01 zase udělali LPIS_FB4. Jak u blbých ;-)

Opravil jsem, JOSM by měl u Tracer-testing nabídnout novou verzi.

Dne 12. září 2014 16:44 Zdeněk Pražák <ZPrazak na seznam.cz