[Talk-cz] opět problém placeholder

Marián Kyral mkyral na email.cz
Neděle Září 14 19:06:36 UTC 2014

Ahoj,
posledně jsem si danou oblast natáhl do JOSM a chybějící pole jsem
naklikal znova. Většina bodů se použila znova, ty ostatní jsem pomocí
validátoru smazal.

Dle všeho klikáš moc rychle a máš pomalejší počítač, takže se ti podaří
vyvolat dvě tracer vlákna a ty si ta data navzájem přepisují. Nicméně
snad se to brzo podaří vyřešit. Martin Švec mi poslal vylepšenou verzi
Traceru, která tento problém řeší. Jen co otestuji, uvolním. Doufám, že
co nejdříve.

Marián