[Talk-cz] opět problém placeholder

Martin Švec - OSM osm na maatts.cz
Neděle Září 14 19:23:43 UTC 2014

On 14.9.2014 21:06, Marián Kyral wrote:
> Ahoj,
> posledně jsem si danou oblast natáhl do JOSM a chybějící pole jsem naklikal znova. Většina bodů se použila znova, ty ostatní jsem pomocí validátoru smazal.
>
> Dle všeho klikáš moc rychle a máš pomalejší počítač, takže se ti podaří vyvolat dvě tracer vlákna a ty si ta data navzájem přepisují. Nicméně snad se to brzo podaří vyřešit. Martin Švec mi poslal vylepšenou verzi Traceru, která tento problém řeší. Jen co otestuji, uvolním. Doufám, že co nejdříve.

Ahoj, moje verze LPIS traceru mezitím prošla mnohahodinovým testováním. Výjimek radikálně ubylo, ale pořád něco zůstává. Asi 4x jsem narazil na "Deleted node referenced". A jednou jsem skončil na "Placeholder" chybě, ale bylo to poté co jsem zkusil uploadnout data po "Deleted node referenced" výjimce. Mezitím jsem si zvykl v ošemetných místech trasovat s Ctrl a překryvy opravit ručně, od té doby nebyla výjimka žádná ;-)

Martin