[Talk-cz] opět problém placeholder

Marián Kyral mkyral na email.cz
Neděle Září 14 21:31:48 UTC 2014

Dne 14.9.2014 22:34, Zdeněk Pražák napsal(a):
> takže jsem stáhl oblast znovu a chybějící pole naklikal znovu a chyba
> se neobjevila a validátor rovněž nic nehlásil

Tak to je fajn ;-)

Martinova verze funguje dobře, takže jsem aktualizoval binárku. Pro
nedočkavé: http://osm.kyralovi.cz/bin/Tracer-testing.jar
(Netuším, jak často si josm.openstreetmap.de zjišťuje, zda se neobjevila
novější verze).

Zatím tedy upraveny jen moduly Ruian a Lpis. Ale ty ostatní dva se asi
moc nepoužívají, že? ;-)

Marián