[Talk-cz] Skolni projekty pro OSM

Kamenitxan kamenitxan na me.com
Pondělí Září 15 08:49:13 UTC 2014

> Prave proto jsem tam tohle hodil - je slozite to rozchodit. Predstavuju si
> to spis pro BP a cilem by melo byt primarne soupis aktualnich moznosti,
> cele pipeline a jejiho zprovozneni, vyhod nevyhod atd. Proste aktualni
> kucharka pro nekoho, koho to zajima ale nic moc o tom nevi a chtel by si
> postavit vlastni "neco" kde na jedne strane bude sypat aktualni data
> (inkrementalky) a na druhe mu vyleze nejaky slusny vystup map. Cilem tedy
> je ten psotup jak to jednoduse a rychle udelat, ne dalsi server nabizejici
> mapy. No a zaroven je to odrazovy mustek pro dalsi veci.

Já si připravuju věci na článek a případnou přednášku na VŠE ohledně tvorby vlastních map pro webové aplikace. Bude to o tomto

osm_dump > import od PostGIS > vytvoření vzhledu v CartoCSS pro Tilemill > export z Tilemill do MBTiles > konfigurace tiles serveru (nginx) > konfigurace Leaflet.js

Z výsledku by měl začátečník být schopen si do jednoho dne vytvořit vlastní mapy. Pokud by někdo chtěl spolupracovat, tak bych byl rád :)